Subject: SF perioodi 2014-2020 ÜKP valdkondliku juhtkomisjoni liikmete muudatus, tähtaeg 14.06.2024
From: "Eerika Purgel" <[email-masked]>
To: Kaupo Läänerand kliima, "Antti Tooming" <[email-masked]>, "Jaanus Uiga" <[email-masked]>, "Tanel Ross" <[email-masked]>, "Madis Laaniste kliima", "Kaie Kunst kliima", "Rainer Vakra" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Taimar Ala" <[email-masked]>,Rando Kängsepp, <[email-masked]>, "Urmo.Merila3", "MKM info", <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Peep Mardiste" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <Urmas.Mard
Cc: "Rene Lauk" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Jun 2024 22:30:23 +0300

Lugupeetud ÜKP valdkondliku komisjoni liikmed ja asendusliikmed!

Oleme muutmas Ühtekuuluvuspoliitika (ÜKP) fondide rakenduskava 2014–2020 
suundade 6, 7 ja 8 komisjoni liikmete koosseisu.

Palun tutvuge manuses toodud käskkirja eelnõuga: KLIM_käskkiri_liikmed.

Andke hiljemalt 14.06.2024 e-posti  [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  teel teada, kui oleks vaja 
teha veel nimekirja muudatusi. Sealjuures palun märkige siis ka  uue liikme 
nimi, ametinimetus ja e-posti aadress.

Kui te olete manuses toodud eelnõuga nõus, siis ei pea kirjale vastama.

Lugupidamisega

Eerika Purgel

Valdkondliku komisjoni sekretariaat

Struktuuritoetuste nõunik | Finantsosakond

+372 5067 248 | [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Kliimaministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn, Estonia
www.kliimaministeerium.ee <http://www.kliimaministeerium.ee/>